Po podatkih raziskave MOSS za leto 2012 Slovenci sicer nismo strastni
nakupovalci preko spleta, je pa med rednimi uporabniki interneta večina
takih, ki ga izkoristi za iskanje raznoraznih informacij, tudi podatkov
o želenih outlet
izdelkih. Medtem, ko je nakupe preko interneta v Sloveniji v lansekm
letu opravilo le 5,1% (na tujih spletnih straneh je nakupovalo 4,2%
slovenskih rednih spletnih uporabnikov) je s pomočjo iskalnikov po
spletu brskalo kar 68,5 odstotkov uporabnikov. Številni so iskali tudi outlet
izdelke, kar je v teh razmeroma težkih časih še posebej razumljivo.
Razumljiva je tudi njihova skeptičnost do hitrega nakupa preko spleta.
Naš outlet
katalog je zasnovan tako, da obiskovalcem omogoča hitro iskanje,
pregledno predstavitev izdelkov in zainteresirane kupce napoti do
ustreznega prodajalca. Ali bodo uporabniki najdene outlet
izdelke kupili preko spleta ali pa se bodo oglasili v trgovini, je tako
prepuščeno njihovi presoji. Izpostavljenost na svetovnem spletu
vsekakor veliko pripomore k pospeševanju prodaje tudi na tako majhnem
trgu kot je slovenski, zato prodajalcem lahko zagotovimo, da bo
oglaševanje outlet izdelkov v našem spletnem katalogu številne iskalce informacij pripeljalo tudi do njihovih artiklov.
www.super-outlet.si
Ni komentarjev:
Objavite komentar
Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.