torek, 26. februar 2013

Katera spletna stran je dobra in katera je slaba?

Katera spletna stran je dobra ali slaba, je velikokrat stvar osebnega okusa. Iz istih razlogov, kot je nekaterim določena spletna stran všeč, je drugi ne marajo. Obstajajo pa skupne značilnosti, na podlagi katerih večina uporabnikov ocenjuje, ali je spletna stran dobra ali slaba.

Cilj in namen spletne strani
Slabe spletne strani: »prisotne na spletu«.
Dobre spletne strani:
»pridobivajo kupce, iščejo poti za komunikacijo z njimi in jo stalno izboljšujejo«.
Žal se večini mudi postaviti spletno stran in je cilj spregledan.

Osredotočenost na uporabnika
Slabe spletne strani: egocentrične. Osredotočijo se na svoje potrebe, namesto na uporabnika.
Dobre spletne strani: trudijo se komunicirati z uporabniki in gradijo na vsebini, ki uporabnike zanima in jim pomaga.

Jasna sporočila
Slabe spletne strani: prenasičene z informacijami, napisati čim več vsega je najlažje.
Dobre spletne strani: »manj je več«. Tako so sporočila bolj izpostavljena in obiskovalcem lažje razumljiva.

Funkcionalnost
Slabe spletne strani: zahtevajo preveč truda, da kaj najdeš ali kaj razumeš. Narejene so po meri lastnika, ki mu je vse »jasno«.
Dobre spletne strani: postavijo se na mesto uporabnika in njemu priredijo funkcionalnost.

Vsebina
Slabe spletne strani: slabe vsebine, pa še te so napisane le za rejting in niso ažurirane. Ključne besede tlačijo vsepovsod, kar je moteče za uporabnika.
Dobre spletne strani: ažurne vsebine, ki so dobre tako za iskalnike kot tudi za uporabnike.

Jasna navigacija
Slabe spletne strani: ni logičnih menujev ali pa sploh ni nobenega menu sistema.
Dobre spletne strani: osnovni navigacijski menu pelje na najbolj pomembne podstrani. Obiskovalec nikoli ne klikne več kot 4 krat, da pride do specifične podstrani.

Izgled in dizajn
Dobre spletne strani: vsakih nekaj let se pokažejo v prenovljeni podobi.
Slabe spletne strani: več let staro spletno stran zlahka prepoznate po zastaralem izgledu. Trendi v spletnem dizajnu se spreminjajo in so pogojeni z izboljšavami tehničnega ozadja.

Če bi tudi vi želeli imeti spletno stran ali trgovino, ki je uporabniku prijazna, moderna in funkcionalna, pokličite 01 512 80 55 ali oddajte povpraševanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.