Med številnimi raziskavami na področju marketinga in prodaje, je bilo
opravljenih tudi precej takih, ki raziskujejo potrošnike v outlet
trgovinah. Tovrstna ponudba je še veliko bolj kot pri nas razšerjena
čez lužo, kjer so v 70ih letih prejšnjega stoletja razcvet doživeli tudi
ogromni outlet nakupovlni centri, specializirani za takšne izdelke, ki pritegnejeo prav poseben tip kupcev.
Ena izmed raziskav tipičnih potrošnikov v outlet
trgovinah iz leta 2004, je pokazala, da so to večinoma ženske, ki pa
nakupujejo za celotno družino. Gre predvsem za gospodinstva s povprečnim
letnim dohodkom 57 tisoč ameriških dolarjev. Drugi dve pomembni
lastnosti outlet potrošnikov sta njihova izobrazba in relativno nizka starost. Kar 42 odstotokov tistih, ki redno nakupujejo v outlet trgovinah ima univerzitetno diplomo, skoraj dve tretjini (natančneje 62 odstotkov) pa je mlajših od petdeset let.
Ker se outlet
trgovine pogosto nahajajo na mestnih območjih je razumljivo, da jih
obiskujejo predvsem prebivalci bolj urbanih predelov. Prav spletni
katalog Super Outlet pa učinkovito približa tovrstno
ponudbo vsem prebivalcem, tudi tisim iz bolj ruralnih predelov, kar je v
Sloveniji še posebej pomembno.
www.super-outlet.si
Ni komentarjev:
Objavite komentar
Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.