torek, 30. april 2013

Kdo nakupuje v outlet trgovinah?

Med številnimi raziskavami na področju marketinga in prodaje, je bilo opravljenih tudi precej takih, ki raziskujejo potrošnike v outlet trgovinah. Tovrstna ponudba je še veliko bolj kot pri nas razšerjena čez lužo, kjer so v 70ih letih prejšnjega stoletja razcvet doživeli tudi ogromni outlet nakupovlni centri, specializirani za takšne izdelke, ki pritegnejeo prav poseben tip kupcev.

Ena izmed raziskav tipičnih potrošnikov v outlet trgovinah iz leta 2004, je pokazala, da so to večinoma ženske, ki pa nakupujejo za celotno družino. Gre predvsem za gospodinstva s povprečnim letnim dohodkom 57 tisoč ameriških dolarjev. Drugi dve pomembni lastnosti outlet potrošnikov sta njihova izobrazba in relativno nizka starost. Kar 42 odstotokov tistih, ki redno nakupujejo v outlet trgovinah ima univerzitetno diplomo, skoraj dve tretjini (natančneje 62 odstotkov) pa je mlajših od petdeset let.

Ker se outlet trgovine pogosto nahajajo na mestnih območjih je razumljivo, da jih obiskujejo predvsem prebivalci bolj urbanih predelov. Prav spletni katalog Super Outlet pa učinkovito približa tovrstno ponudbo vsem prebivalcem, tudi tisim iz bolj ruralnih predelov, kar je v Sloveniji še posebej pomembno.

www.super-outlet.si

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.