Ko spletna stran ni dobro pozicionirana v iskalnikih, pogosto ugotovim,
da ima slabo vsebino v primerjavi s konkurenti iz iste dejavnosti.
Četudi je dizajn profesionalen, je navigacija dobra in tudi uporabniška
izkušnja ni slaba, se ustavi pri vsebini. Manjka ažurna in iskalnikom
prilagojena vsebina. Optimizacija spletnih strani
Dobra in ažurna vsebina na ključne besede je temelj optimizacije za
iskalnike. Če je vsebina dobra za uporabnike, je dobra tudi za
iskalnike. Le pravilno izbrane ključne besede prinesejo ciljne
obiskovalce. To pa še ni dovolj, ključne besede morajo biti pravilno
umeščene v vsebino, ki govori jezik kupca. Preveč ključnih besed ima
ravno nasproten učinek.
S takšno optimizacijo imate v dejavnosti, kjer ni veliko konkurence, vse
možnosti, da pridete na prvo stran iskalnikov. Kjer pa je veliko
konkurence, je optimizacija naporen in dolgotrajen proces.
Iz zunanjih virov je potrebno graditi povezave na vašo spletno stran, ki
še zmerom zahteva dobre vsebine. Več je takih povezav, več ima spletna
stran možnosti, da se uvrsti čim višje. Rezultati se pokažejo v nekaj
tednih.
Optimizacija spletnih strani
je stalen proces, ne enkratno dejanje. Ker s svojimi spletnimi stranmi
prihajajo vedno novi in novi konkurenti in tudi spletne strani
obstoječih so vedno boljše.
Oglejte si video o iskalnem marketingu z Web terapijo, ki vas pripelje na prvo stran iskalnikov.
Ni komentarjev:
Objavite komentar
Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.